Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden66 ervaringen gevonden
zeer tevreden met het totaal
Ik werd vriendelijk ontvangen en de receptionist was vakkundig
Prima service. Vakkundige reparatie, heldere communicatie en prima afwikkeling van de schade.
Fantastische service van front office medewerkers, de reparatie aan de auto (nieuwe auto nu :-) en de auto nog eens schoon opgeleverd ook ! Alles binnen een hele korte termijn ! Top service en prestatie, ik zeg het voort ! Dank aan allen
Vriendelijke medewerkers. Snelle service. Duidelijke uitleg.
In eerste instantie werd een zeer lange termijn afgegeven dat de auto zou worden gerepareerd via andere vestiging. Navraag of andere vestiging meer tijd had kwam geen respons op. Apeldoorn later gebeld en die had meer tijd. Dat kan beter worden afgestemd met elkaar.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Het melden van de schade, aanleveren van foto's, een afspraak voor een intake met opnieuw foto's en dan een afspraak voor de reparatie kost al met al veel tijd. Maar duidelijke communicatie en vriendelijk geholpen. Tevreden met het resultaat.
Ik ben vriendelijk geholpen en mijn schade is binnen één dag vakkundig gerepareerd. Daar ben ik erg tevreden over. Een verbeterpunt is echter de wachttijd voordat ik een afspraak kon inplannen. Het schadeproces zou efficiënter kunnen verlopen, vooral als het om eenvoudige schade gaat die op basis van enkele foto's beoordeeld kan worden. Daarnaast was het jammer dat de receptioniste geen inschatting kon geven of de schade eenvoudig of complex was. Een snelle eerste beoordeling zou het proces voor beide partijen versnellen en duidelijkheid bieden.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.









