• 80+ vestigingen in Nederland
  • Merk-erkend schadeherstel
  • Schadeherstel- en BOVAG garantie
Afspraak maken
Afspraak maken
Bel ons op: 0900 - 6611111
Terug

Ervaringen

Wat klanten van onze vestigingen vinden

66 ervaringen gevonden

Anoniem
ABS Autoherstel Boekhorst Apeldoorn Geholpen op 4 november 2025
8.0

zeer tevreden met het totaal

Anoniem
ABS Autoherstel Boekhorst Apeldoorn Geholpen op 1 november 2025
9.0

Ik werd vriendelijk ontvangen en de receptionist was vakkundig

Joop
ABS Autoherstel Boekhorst Apeldoorn Geholpen op 29 oktober 2025
10.0

Prima service. Vakkundige reparatie, heldere communicatie en prima afwikkeling van de schade.

Ben
ABS Autoherstel Boekhorst Apeldoorn Geholpen op 27 oktober 2025
10.0

Fantastische service van front office medewerkers, de reparatie aan de auto (nieuwe auto nu :-) en de auto nog eens schoon opgeleverd ook ! Alles binnen een hele korte termijn ! Top service en prestatie, ik zeg het voort ! Dank aan allen

Anoniem
ABS Autoherstel Boekhorst Apeldoorn Geholpen op 23 oktober 2025
10.0

Vriendelijke medewerkers. Snelle service. Duidelijke uitleg.

Anoniem
ABS Autoherstel Boekhorst Apeldoorn Geholpen op 20 oktober 2025
9.0

In eerste instantie werd een zeer lange termijn afgegeven dat de auto zou worden gerepareerd via andere vestiging. Navraag of andere vestiging meer tijd had kwam geen respons op. Apeldoorn later gebeld en die had meer tijd. Dat kan beter worden afgestemd met elkaar.

ABS Autoherstel Boekhorst Apeldoorn Geholpen op 10 oktober 2025
8.0

De klant heeft geen reactie achtergelaten.

Anoniem
ABS Autoherstel Boekhorst Apeldoorn Geholpen op 7 oktober 2025
7.0

Het melden van de schade, aanleveren van foto's, een afspraak voor een intake met opnieuw foto's en dan een afspraak voor de reparatie kost al met al veel tijd. Maar duidelijke communicatie en vriendelijk geholpen. Tevreden met het resultaat.

Jaap
ABS Autoherstel Boekhorst Apeldoorn Geholpen op 23 september 2025
9.0

Ik ben vriendelijk geholpen en mijn schade is binnen één dag vakkundig gerepareerd. Daar ben ik erg tevreden over. Een verbeterpunt is echter de wachttijd voordat ik een afspraak kon inplannen. Het schadeproces zou efficiënter kunnen verlopen, vooral als het om eenvoudige schade gaat die op basis van enkele foto's beoordeeld kan worden. Daarnaast was het jammer dat de receptioniste geen inschatting kon geven of de schade eenvoudig of complex was. Een snelle eerste beoordeling zou het proces voor beide partijen versnellen en duidelijkheid bieden.

Hans
ABS Autoherstel Boekhorst Apeldoorn Geholpen op 22 september 2025
9.0

De klant heeft geen reactie achtergelaten.

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. ...
  7. 7