Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden257 ervaringen gevonden
het voeld prettig,daardoor ben je op je gemak.
Vriendelijke en vlugge afwerking.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Vakkundigheid en vriendelijkheid, niks te wensen over.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Prima communicatie met medewerkers. Behulpzaam. Correct in de afspraken. En tot grote verrassing het opleveren van een schone auto - van binnen en van buiten.
Zeer tevreden met de reparatie van mijn auto. Snelle en duidelijke communicatie, afspraken nagekomen en als nieuw weer opgehaald. Zelfs van binnen schoongemaakt! Top service.
Niets
Auto ziet er weer als nieuw uit, echter . . . . communicatie kan zeker beter! - aanmelding schade is niet goed gegaan. Mail suggereert iets anders: Gelukt! 👍 De schadefoto’s zijn door ons ontvangen en daarmee is jouw schademelding compleet! Het dossier wordt nu naar de gekozen vestiging verzonden. Zij zullen binnen drie werkdagen contact opnemen om de melding samen door te nemen. Echter . . . . niks gehoord van gekozen vestiging en schademelding is/was niet doorgestuurd naar vestiging. - mail over aflevering auto na reparatie idem (mail ontvangen 27-10-2025 09:03 uur): Beste heer/mevrouw, Zoals met u afgesproken is uw voertuig gereed. Uw voertuig kunt u op 28-10-2025 om 09:00 uur bij onze vestiging op Schouwberg 55, 6042 EW Roermond ophalen. Echter . . . . . ben gebeld dat auto al 27-10-2025 opgehaald kon worden.
Lang moeten wachten door trage levering van onderdelen, overigens niet veroorzaakt door medewerkers. Verder in alle opzichten heel tevreden!










