Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden223 ervaringen gevonden
Het enige minpuntje was een onderdeel wat in de backlog zat waardoor ik later terug moest komen om mijn auto opnieuw te brengen. Ik begreep dat dit bij de leverancier lag (buiten schuld van ABS) maar wellicht een mogelijkheid om qua planning te zorgen dat parts echt fysiek aanwezig zijn voordat er een planning ge,maakt wordt (ook al begrijp ik dat dit best lastig is).
Altijd aardig en behulpzaam
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Goede service en snel geregeld.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Echt super geholpen. Super service en zelfs m’n auto schoon terug gekregen. Top!!!!
goed werk en informatie
Kon snel terecht en werd goed oo de hoogte gehouden









