Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden151 ervaringen gevonden
Ik zou graag meerdere positieve punten tegelijk kunnen aanvinken in de enquête, vond namelijk het contact de service de gewassen auto zeer goede service. Ook de uitgevoerd werkzaamheden zijn getoont terwijl het werd uitgevoerd. Ook was de reparatie sneller klaar dan verwacht. Het enige wat ik een klein nadeel vond is de wachttijd totdat de auto daadwerkelijk gerepareerd kon worden. Dit was een maand ongeveer.
Alle medewerkers waren zeer vriendelijk, behulpzaam en deden hun uiterste best om mij zo goed mogelijk te helpen. Top!!
On line verliep e.e.a. moeizaam. Na telefonisch contact en bezoek verliep alles voortvarend en naar volle tevredenheid.
Ben zeer tevreden over het contact met de medewerkers. Auto is weer als vanouds. Kreeg een fijne leenauto tot mijn beschikking.
De communicatie met ABS verloopt duidelijk en vriendelijk. Heel fijn dat je gebeld wordt met de vraag dat er een onverwachte schade achter een sticker zit. Je adviezen om het op te lossen en mails met hyperlinks om stickers te bestellen. De communicatie is een schoolvoorbeeld hoe het moet. Een verademing met vergelijkbare bedrijven. Wat een topservice!!
Vakwerk en goed georganiseerd, kortom; Prima organisatie !!
Snel en vakkundig
Heel erg behulpzaam, komen afspraken naar, goede reparateur
Goed te woord gestaan en vlot de schade hersteld - binnen 3 dagen kon ik de auto weer ophalen
Vervangend vervoer mag van hetzelfde niveau zijn als de auto die hersteld wordt









