Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden155 ervaringen gevonden
bekwaam personeel.
De medewerkers hebben er alles aan gedaan zodat wij nog met onze eigen vervoer middel op vakantie kunnen gaan! Klantgericht, flexibel en betrouwbaar zijn wat mij betreft van toepassing op de locatie in Noordwijk!
Onze schade is door de vakkundigheid en de duidelijkheid van het personeel met volle tevredenheid volbracht.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Alles is keurig overeenkomstig de eerder gemaakte afspraak uitgevoerd.
Alles was perfect
Snelle afhandeling , prettig geholpen.
Auto is super netjes afgeleverd. Ook ben ik van alles netjes op de hoogte gehouden.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Reparatie kundig uitgevoerd.TOP!
Goede en vlotte service. Duidelijke communicatie.









