Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden70 ervaringen gevonden
niks
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
netjes gerepareerd, en keurig schoongemaakt!
Perfecte service en kwaliteit. Juist communicatie, klantvriendelijk en snel opgepakt. Oplevering oo keurig.
Goed werk en vakkundig afgeleverd!
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Auto ziet er weer prima uit.
Auto is keurig hersteld en zeer netjes en schoon opgeleverd.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De zeer snelle service, we hadden maar 2 weken voor onze vakantie en toch hebben zij het voor elkaar gekregen dat de auto ruim op tijd klaar was









