Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden109 ervaringen gevonden
Super geholpen erg goede klant vriendelijkheid. Hield ons goed opde hoogte van de herstelwerkzaamheden.
De medewerkers van ABS zijn allemaal goed in wat ze doen. Dit geldt zowel voor de receptie als de werkplaats. Afspraken worden nagekomen en er heerst alrijd een goede sfeer ( als ik er ben in ieder geval ). Ook denken ze mee bij het oplossen van problemen en geven goede adviezen.
Medewerkers zijn heel plezant en klantgericht.
Het personeel kon niet apart in de antwoorden genoemd worden, maar is ook uitermate vriendelijk en behulpzaam.
Zeer vakkundig de reparatie uitgevoerd, zelfs meer gedaan dan strikt noodzakelijk en keurig schoon opgeleverd. proficiat
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Fa Muus weet klantvriendelijkheid en vakmanschap perfect te combineren.
Snel geholpen door erg vriendelijk personeel
De auto is keurig weer opgeleverd, schoongemaakt en aan de balie een perfecte uitleg gehad van de uitgevoerde werkzaamheden, compleet met foto’s
De auto is weer als nieuw!









