Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden62 ervaringen gevonden
heel klantvriendelijke bejegening
Zeer tevreden over de geleverde service en klantvriendelijkheid. Medewerkers stonden mij netjes te woord, regelde een leenauto en boden een andere auto aan tot de leenauto werd gebracht. De schade is perfect hersteld en de auto is zelfs gepoetst. Toen ik aangaf wellicht 17.00 uur niet zou halen om de auto op te halen ivm werk werd er meegedacht. Kortom, supertevreden!
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Ga zo door .
Vriendelijke medewerkers. Goede uitleg over hoe en wat. Gevraagd om een automaat leenauto omdat dit makkelijker is met werk. Deze dan ook gekregen.
Goede communicatie, goed werk, auto netjes gepoets, duidelijke gereedmelding.
Wordt hier altijd heel vriendelijk en goed geholpen









