Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden130 ervaringen gevonden
Goed op de hoogte gehouden van de vorderingen , duidelijke communicatie, vakbekwaam personeel, werkzaamheden goed uitgevoerd. Auto netjes schoon terug gekregen.
Vriendelijke en duidelijke instructies. Afspraken prima nagekomen. Reparatie vakkundig uitgevoerd.
Vriendelijk
Ik ben hier nu 2 keer geweest. Ik kom niet voor de noodzaak (schadereparatie), maar omdat ik graag goed geleverd werk wil, goede informatie, bereikbaarheid en (financieel) advies. Dit bedrijf levert!
Je wordt er gewoon goed geholpen, men denkt met je mee om het toch (ondanks de schade) zo comfortabel mogelijk te laten verlopen allemaal.
Ben zeer tevreden hoe de schade is gemaakt
Prima bedrijf keurig geregeld
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Ik ben goed geholpen. Ik had geen tijd gehad om mijn auto te.wassen. ik kreeg mijn auto gewassen terug. Dat noem ik nog service.









