Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden120 ervaringen gevonden
De tijd tussen het 1e contact waarbij de schade werd opgenomen en de afspraak voor herstel vond ik lang. De reparatieduur zelf was weer sneller dan verwacht.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Ik had telefonisch contact met vriendelijke medewerker. Die mij op hoogte hield van de vorderingen van de werkzaamheden. Welke anders liepen dan verwacht. Het eindresultaat mag gezien worden. Ik ben daar zeer tevreden over.
Alles was top geregeld. Vriendelijk personeel. Voormij hoeven jullie niets te verbeteren. Alles was goed geregeld van af brengen tot en met het afhalen van de auto.
Nvt
Vriendelijke service. Goed contact. Duidelijke communicatie en veel sneller dan verwacht keurig weer op orde. Zeer tevreden.
Eigenlijk wilde ik alles aan klikken. Medewerkers zijn heel vriendelijk. Er wordt duidelijk gecommuniceerd wat er gaat gebeuren. Hoe lang iets gaat duren en als het langer duurt word je netjes op de hoogte gehouden. De schade is weer super mooi verholpen. En mijn auto werd schoon opgeleverd. Dus ik was erg blij. Dank je wel voor het repareren van mijn auto.
Mijn beoordeling van ABS Autoschade: Jullie zijn erg behulpzaam en komen afspraken netjes na. De werkzaamheden worden vakkundig uitgevoerd. Hartelijk dank voor de uitstekende service!
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Heel netjes gedaan allemaal









