Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden125 ervaringen gevonden
Het was best een lastige klus en deze is keurig netjes gerepareerd
Interieur leenautowas niet schoon. Lag nog flos/tandenstokers in van vorige bestuurder
Prima werk,, goede service
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Zeer correct bedrijf met hele fijne medewerkers
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Snel en netjes gewerkt
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Reparatie was heel goed, na afloop een keer met een nat doekje nalopen maakt het net even wat netter. binnenzijde deur had beter schoon gekund. Ik kan me wel voorstellen dat sommige klanten hier zich echt aan storen.
Vriendelijk









