Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden97 ervaringen gevonden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Geweldig geholpen door de medewerkers van Den Elzen Leiden, van begin tot eind heb ik mogen genieten van jullie vriendelijkheid, duidelijkheid en transparantie. Het hele proces werd getoond aan de hand van fotomateriaal. Wat fijn om te zien dat deze servicegerichtheid nog bestaat. Chapeau mannen! Mocht ik ooit schade hebben zien jullie mij zeker terug, de auto was tot mijn verbazing van binnen en buiten schoongemaakt! Jullie stralen uit dat er met plezier gewerkt wordt.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Nette zaak met een heel vriendelijke service
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Jammer dat er maar een item ingevuld kan worden. Klantvriendelijkheid,/bereikbaarheid etc. allemaal,een 9 waardoor.
Zeer behulpzaam! Adequate oplossingen. Goede communicatie!
De plek is keurig bijgewerkt,helemaal naar mijn
Echt Super geholpen door Nico en zijn collega's!









