Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden90 ervaringen gevonden
prima werk
Ik tankte de auto volledig af, zonder goed op te letten. Bleek gemiddeld 1:10 gereden te hebben, wat me erg sterk lijkt... Conclusie, de auto was eerder niet volledig afgetankt. Parkeerschijf ontbrak, lastig parkeren helaas. Wordt misschien te vaak geleend..... Misschien er heel groot opzetten dat het van ABS herstel is....
Prachtig herstel van de schade. Prima vervangende auto. Snel en efficiënt.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Beleefd, vriendelijk en vloten vakkundig geholpen
Fijn bedrijf met prima personeel!
Auto zo kort mogelijk kwijt geweest.
Super blij met de gerepareerde schade aan mijn auto! En mijn auto super netjes en schoon teruggekregen. Top service
Niks op de hele gang van zaken aan te merken prima gerepareerd en duidelijke communicatie.









