Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden73 ervaringen gevonden
Goede service, vriendelijke mensen en zeker aan te bevelen voor hun kwaliteit.
Vakkundig in werkzaamheden én communicatie naar klant
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Heel erg goed geholpen! Goede en duidelijke communicatie, tijdig en volledig. Afspraken nagekomen en auto netjes afgeleverd.
Keurig hersteld! Heel tevreden. Alleen jammer van de lange wachttijd
Goede communicatie en uitstekend geleverd werk.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Top service. Klantgericht en heel kundig
Mooi schade herstel en auto super schoon terug gekregen!









