Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden105 ervaringen gevonden
Goede en heldere communicatie en de medewerkers denken proactief mee met de klant
Mijn inziens mogen sommige kantoor medewerkers iets enthousiaste zijn
Schade prima en snel uitgevoerd na prettig contact aan de servicebalie.
Je wordt goed op de hoogte gehouden, komen afspraken na, vakkundig werk geleverd
Medewerkers zijn vriendelijk, ik had alleen graag beter op de hoogte gehouden worden. Er was een onderdeel niet en hierdoor was mijn auto 4 dagen bij jullie ipv 2. Hierdoor best wel wat problemen met mijn werkgever gehad, ivm op locatie werken. Had fijn geweest als jullie mij zelf beter geïnformeerd hadden. Nu moest ik zelf steeds bellen. Ik had anders zeker voor vervangend vervoer gekozen. Zie het maar als feedback 😀
Zeer tevreden, als het nodig is kom ik absoluut terug
Clear communication, friendly staff and work well executed.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Goed behandeld
Snel, kundig en vooral heel vriendelijk geholpen. Meegedacht en meteen geschakeld met de leasemaatschappij om een en ander af te stemmen. Heel fijn.









