Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden106 ervaringen gevonden
Professioneel en adequaat geholpen. Vriendelijke medewerkers, prima en duidelijke info bij oplevering. Werkzaamheden prima uitgevoerd conform afspraak.
vakkundigheid is prioriteit, maar ook de medewerkers zijn ontzettend klantvriendeijk en beleefd. Onze auto was de volgende dag al gereed, dat is erg snel, ook daar zijn we heel tevreden over.
Eerste afspraak was snel gemaakt; duidelijke prijsafspraak; datum reparatie duurde paar weken; auto als nieuw teruggekregen; op tijd klaar.
Jammer dat er ruim vier weken op een onderdeel gewacht moest worden Heel vriendelijk personeel en deskundig De leenauto was voor ons meer dan “ondermaats” Prima werk afgeleverd en ben zeer tevreden
Snelle
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De algehele procedure gebeurde zo zorgvuldig. De reparatie was ook heel snel klaar. Ik ben zeer tevreden over alles!!!
Altijd goede ervaring, vriendelijk personeel, duidelijkheid
Vriendelijk geholpen, zoals telefonisch en op locatie , goede communicatie wat er mogelijk was en is ook gedaan. Auto schoon afgeleverd.
De enquête kan verbeterd worden. Dat is het enige waar ik op kan komen. Vanaf het eerste tot het laatste contact moment was er geduld, behulpzaamheid, vakkennis, het scheppen van vertrouwen en ontzorgen bij de medewerkers. Mijn auto werd gerepareerd zoals afgesproken en in top conditie afgeleverd. Van buiten en binnen zo gepoetst dat het leek of ik in een nieuwe auto vertrok. De leen auto was super. Het is de niet de eerste keer geweest dat ik bij een autoschadeherstelbedrijf ben geweest. Maar nu weet al zeker waar ik (weer) naar to ga mocht het noodzakelijk zijn. Hartelijk dank voor de uitstekende service en kwaliteit.









