• 80+ vestigingen in Nederland
  • Merk-erkend schadeherstel
  • Schadeherstel- en BOVAG garantie
Afspraak maken
Afspraak maken
Bel ons op: 0900 - 6611111
Terug

Ervaringen

Wat klanten van onze vestigingen vinden

106 ervaringen gevonden

Ton Waars
Geholpen op 25 juni 2026
8.0

Professioneel en adequaat geholpen. Vriendelijke medewerkers, prima en duidelijke info bij oplevering. Werkzaamheden prima uitgevoerd conform afspraak.

Maria
Geholpen op 25 juni 2026
9.0

vakkundigheid is prioriteit, maar ook de medewerkers zijn ontzettend klantvriendeijk en beleefd. Onze auto was de volgende dag al gereed, dat is erg snel, ook daar zijn we heel tevreden over.

Anoniem
Geholpen op 24 juni 2026
9.0

Eerste afspraak was snel gemaakt; duidelijke prijsafspraak; datum reparatie duurde paar weken; auto als nieuw teruggekregen; op tijd klaar.

Dr. N. Pellegrom
Geholpen op 12 juni 2026
9.0

Jammer dat er ruim vier weken op een onderdeel gewacht moest worden Heel vriendelijk personeel en deskundig De leenauto was voor ons meer dan “ondermaats” Prima werk afgeleverd en ben zeer tevreden

Anoniem
Geholpen op 12 juni 2026
10.0

Snelle

Anoniem
Geholpen op 11 juni 2026
8.0

De klant heeft geen reactie achtergelaten.

Anoniem
Geholpen op 10 juni 2026
9.0

De algehele procedure gebeurde zo zorgvuldig. De reparatie was ook heel snel klaar. Ik ben zeer tevreden over alles!!!

Wim van der Kraaij
Geholpen op 5 juni 2026
10.0

Altijd goede ervaring, vriendelijk personeel, duidelijkheid

Anoniem
Geholpen op 2 juni 2026
8.0

Vriendelijk geholpen, zoals telefonisch en op locatie , goede communicatie wat er mogelijk was en is ook gedaan. Auto schoon afgeleverd.

Teun Korevaar
Geholpen op 31 mei 2026
10.0

De enquête kan verbeterd worden. Dat is het enige waar ik op kan komen. Vanaf het eerste tot het laatste contact moment was er geduld, behulpzaamheid, vakkennis, het scheppen van vertrouwen en ontzorgen bij de medewerkers. Mijn auto werd gerepareerd zoals afgesproken en in top conditie afgeleverd. Van buiten en binnen zo gepoetst dat het leek of ik in een nieuwe auto vertrok. De leen auto was super. Het is de niet de eerste keer geweest dat ik bij een autoschadeherstelbedrijf ben geweest. Maar nu weet al zeker waar ik (weer) naar to ga mocht het noodzakelijk zijn. Hartelijk dank voor de uitstekende service en kwaliteit.

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. ...
  7. 11