Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden281 ervaringen gevonden
Er was een service afgesproken die bij de medewerkers is ontgaan, ik heb de medewerker aangesproken en zonder discussie netjes opgepakt en de mondeling afspraak nagekomen. Zij zijn transparant wat ik ook erg waardeer, ik zou iedereen aanraden om zijn auto hier te laten herstellen.
Supre
geen klachten, alles was goed.
Duidelijke communicatie, klantvriendelijke n behulpzaam toen reparatie niet in 1 keer gedaan kon worden
Goed
De leenauto zelf vond ik lala, niet Haans waardig, er zat op de deur nog een veeg van een andere auto, heb ik er zelf af gepoetst. Ik denk dat in de auto eerder gerookt is, dat herken je als niet roker. Het klepje bij de tankdop was erg vies, kon niet goed gezien wat er nu eigenlijk in moest. Bekleding achterbank was erg vies, is vrij makkelijk schoon te maken, maar moet wel even tijd aan besteed wordne.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
wat ik jammer vindt is dat er genomen foto's veel werk wordt gestoken. Helaas wordt daar bij de Balie snel door heen gegaan. zou het niet mooier zijn om deze naar de klant te sturen indien deze belangstelling daar in heeft. klant kan de familie laten zien hoe u de auto van de klant weer nieuw leven hebt ingeblazen. persoonlijk zou ik het mooi vinden als deze foto's van onze reparatie te mogen ontvangen. betreft Volvo XC40 kenteken Z-231-FT. email adres: jm.lenting51@gmail.com. hoop deze spoedig te mogen ontvangen. dank dat onze Volvo weer goed is gerepareerd en alles wat ernog meer bij kwam kijken. dank
Zeer goed geholpen
Schade was in eerste instantie niet volledig gemaakt volgens afspraak met gevolg nog een keer terug komen. Het waren een paar slordige foutjes die gemaakt waren. Het is met name de after service en de betrokkenheid van de medewerker die ons uitstekend geholpen heeft. Vandaar een 9 maar de medewerker zou een 10 krijgen.









