Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden106 ervaringen gevonden
Ik ben super geholpen door de medewerker. Ik weet zijn naam niet maar als ik vragen had hielp hij me.
Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Communciatie over voortgang en duur van de reparatie kan beter.
Perfect gedaan.
Perfecte afhandeling
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Zeer behulpzaam en meedenkend dame en heer aan de balie.Snelle afhandeling. En vakwerk .
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Zeer tevreden over de reparatie en de medewerkens goed en snel!!! Bedankt hiervoor .
Mijn auto is super goed hersteld.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.









