Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden63 ervaringen gevonden
Snel, duidelijk en netjes werk geleverd
Goede service, weet waar je aan toe bent. Ze zijn duidelijk over de kosten. En de auto is netjes gerepareerd en kreeg hem schoon terug.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Goed geholpen en prima uit gevoert alles naar wenst
Duidelijk, klantvriendelijk, fijn bedrijf om te komen.
De service en het vakmanschapen ook de snelle reparatie zijn super . auto netjes gewassen en uit gezogen.
De behandeling door het personeel was vriendelijk en zakelijk tegelijk. Er werd duidelijk gezegd wat er moest gebeuren en hoe lang de reparatie zou gaan duren. De opgave van onkosten werd vlot opgemaakt. De leenauto was prima. Duidelijke afspraken. Er werd keurig op tijd melding gemaakt dat de auto gereed was. Reparatie is keurig gedaan. Ik ben zeer tevreden.
Fijn geholpen , goed vakwerk geleverd . Fijn dat de auto uitgezogen is.
Goed herstel bedrijf. Luisteren naar je.









