Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden281 ervaringen gevonden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Allereerst vond ik de service heel prettig. Goede uitleg, vriendelijke mensen, nakomen van de gemaakte afspraken. Of de technische uitvoering in orde is weet ik niet, daarvoor heb ik te weinig verstand van auto techniek, maar daar vertrouw ik gewoon op. In ieder geval is mij het allemaal wel heel goed uitgelegd. Dank dus.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Netjes alle schade gerepareerd. Weliswaar ietsjes later dan verwacht, maar nog steeds binnen redelijke termijn. Netjes de auto weer opgeleverd en dat is fijn.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Alles goed en duidelijk uitgelegd en geregeld
Vriendelijkheid vakkundigheid haal/brengservice schone auto bij aflevering.
Duidelijk en betrouwbaar. Goede service. Vriendelijk personeel.
Vriendelijke ontvangst. Haal en breng service! Mijn auto ziet er weer perfect uit😊.









