Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden7938 ervaringen gevonden
goed ontvangst .voorbereiding naar de reparatie via mail en telefoon ook de afhandeling .schoon op geleverd .bedankt.
Vlotte “balie afhandeling, duidelijke afspraken ,meegenomen kleine reparatie die niet aangemeld was maar wel het totaalplaatje mooi maakte!! Korte reparatie duur. Uitermate tevreden over het geheel!
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Prima organisatie, nette follow-up, je voelt je echt klant
klantvriendelijkheid en gerichtheid + vakkundigheid
Fijn bedrijf met aardige en zeer vakkundige mensen. De communicatie loopt goed en de bijkomemde service zoals vervangend vervoer is prima.
Adequaat en vriendelijk
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Het is een onderzoek naar jullie, waar je de vragen kunt beantwoorden met 1 vinkje. Ik had gewoon alle antwoorden op de vragen willen aan vinken. Wij zijn zijn bijzonder tevreden over alles. De koffie staat klaar en jullie zijn altijd vriendelijk en meedenkend. Al gelijk na het eerste contact (dit was de 4de keer}, dat we met schade, bij jullie kwamen waren we erg tevreden. We komen natuurlijk liever niet weer {we rijden liever zonder schade}. Vriendelijke groeten, Jenze en Anneke van de Belt
Kortere reparatie tijden.