Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden8179 ervaringen gevonden
De app met foto's verzamelen van de schade mag wat efficiënter. Je hebt veel ruimte nodig om te fotograferen, wat niet handig is bij drukkere weg. Pas plaats over 2 maanden. Gelukkig gebeld dat het eerder kon. Erg fijn! Erg fijn dat er een ophaal services is! Door long-covid weinig energie en hier erg mee geholpen! Snel geregeld met schadefonds, top! Ondertussen iemand met uitstappen lakschade veroorzaakt aan zijkant wat jullie weggepoetst hebben. Dank!! Veel plezier met de merci chocolaatjes ;)
Vriendelijk personeel dat mij tegemoet kwam vwb de ophaaldatum.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Vriendelijk
Verbeteren niet nodig. De manier waarop jullie werken is perfect.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
10
Professioneel op alle essentiële onderdelen in bedrijfsvoering
Kwaliteit en vakkennis. Wel jammer dat ik niet op de hoogte werd gebracht van een vertraging door een levering. Beloofd 2 a 3 dagen. Dag 4 op vrijdag zelf gebeld. Zou maandag worden. Dinsdag gereed gemeld door ABS.