Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden281 ervaringen gevonden
Snelle en vakkundige reparatie en goed geïnformeerd over de werkzaamheden.
Personeel vriendelijk en behulpzaam
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Snelle behandeling
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Werd vriendelijk en adequaat geholpen. Afspraken worden digitaal bevestigd.
Heel vriendelijk geholpen, netjes op de hoogte gebracht wanneer de auto klaar zou zijn. Alle schade is keurig hersteld. Ook is alles met de verzekering goed geregeld.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.









