Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden105 ervaringen gevonden
nvt
Vakkundig hersteld. Prettige communicatie.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
flexibel, snel, keurig geleverd.
Er valt in mijn optiek weinig te verbeteren. Professionele en vriendelijk medewerkers. Zowel aan de balie als in de werkplaats. Altijd een kopje koffie of thee, en je word enorm vriendelijk geholpen.
Snelle en vriendelijke service
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Auto weer helemaal netjes gerepareerd en schoon terug gekregen. De bereikbaarheid en communicatie was uitstekend.









