Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden8186 ervaringen gevonden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Bij het afhalen van de auto kreeg ik de autosleutel overhandigd, punt. Het was prettig geweest wanneer een medewerker even was meegelopen naar de auto en de werkzaamheden had toegelicht met als laatste punt de vraag of het naar wens was. Als afronding van de uitgevoerde opdracht.
Het enige wat niet goed ging was de voorlichting over de duur van de reparatie, die bleek een dag langer te zijn dan verwacht. Communicatie was dus niet helemaal top. Verder zou ik het systeem van vol afleveren veranderen in een systeem waarbij je zelf eerst moet gaan tanken zodat iedereen hetzelfde lan hebben. De auto had al 43 km gereden wat ongeveer al 6 euro aan benzien kost.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Alles keurig volgens afspraak. Bovendien werd de auto schoon opgeleverd.
Prima service, werkzaamheden goed uitgevoerd, klantvriendelijk en goede communicatie.
Voel me gehoord, serieus genomen
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Service
Ondanks de vervelende schade, is het bij Boekhorst vakkundig opgelost Ook de communicatie verliep prima Kan schadebedrijf Boekhorst zeker aanbevelen bij schade aan je auto