Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden281 ervaringen gevonden
Duidelijke afspraken en kwalitatief goed afgeleverd werk
Snel en vakkundig geholpen!
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Komen afspraken na en communiceren deze duidelijk. Nog 1 tip; loop even gezamenlijk naar de auto om de herstelwerkzaamheden te bespreken/na te lopen. Bij mij is helaas nog een flinke kras vergeten te repareren. En dat zag ik niet op de foto’s op het beeldscherm aan de balie.
Correcte afstemming per mail , net voor de datum nog een herinnering , alles bekend bij aankomt , vriendelijk geholpen , prima vervangend vervoer en auto keurig hersteld
Zeer goed
De schade is goed hersteld maar bij thuiskomst bleek dat het parkeer hulpsysteem niet werkt.
nothing you are perfect!









