Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden105 ervaringen gevonden
Geen verbeteringen noodzakelijk, snel en vakkundig geholpen, goed bereikbaar, snelle service, goede leenauto geregeld, netjes op de hoogte gehouden, schone auto van binnen en van buiten.
Ik kon maar 1 keuze maken. Maar ik werd zeer klantvriendelijk ontvangen en rustig en er werd tijd genomen om uit te leggen en heel vriendelijk. Ik ben namelijk doof. Daarin merk ik totaal geen belemmering. Auto werd goed afgeleverd ben een zeer tevreden klant
Vreemd dat je wel betaalt voor de taxatie, maar het taxatierapport niet ontvangt.
Goede communicatie en de afspraken worden nagevolgd
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
ABS Boekhorst heeft een zeer verwelkomd team en een uitstekende lobby. Communicatie is goed en je wordt goed ontzorgd.
Dankzij de vriendelijke receptioniste was het voor mij mogelijk mijn werk ook daar voort te zetten middels een teamoverleg.
Totale benadering van medewerkers en vakkundigheid.
Vanaf de beoordeling van de schade t/m aflevering van herstelde schade is alles perfect geregeld. Alleen de pinbetaling van het eigen risico bij de aflevering was een mindere ervaring; men accepteert geen VISA-betaling voor dergelijke hoge bedragen, heel jammer.
Duidelijke communicatie, goed overleg en prima herstel.









