Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden8171 ervaringen gevonden
Kan niet echt iets verzinnen. De wachttijd was wel vrij lang, maar ik had dan ook een lichte schade die kon wachten.
Als je zo netjes en vakkundig geholpen wordt en in je blinkend schone gerepareerde auto stapt ben je de teleurstelling van de aangebrachte schade direct vergeten. Hulde aan alle medewekers, dikke 10 voor jullie allemaal!!!
Ik werd vriendelijk te woord gestaan en er werd mij goed uitgelegd hoe de gang van zaken zou zijn. De werkzaamheden zijn zeer goed uitgevoerd en ik ben zeer tevreden over de afhandeling. Hartelijke groeten, Ria Kramer.
Liever kom je natuurlijk niet bij een schadebedrijf. Maar als het dan helaas zover is, wil je een goed en vakkundig resultaat en je als klant echt geholpen voelen. Dat is 100% het geval bij ABS Schadeherstel Stom in Vlaardingen. Ik ben hier nu meermaals geweest, en wordt altijd uiterst vriendelijk en duidelijk geholpen en geïnformeerd. De afspraken worden volledig nagekomen. Het enige wat langzamerhand lastig is (bij alle autohandel gerelateerde bedrijven overigens) is de ontzettende lange wachttijd voordat je daadwerkelijk resultaat hebt. Dat ligt aan de drukte in een filiaal, maar vooral ook ligt het aan de levertijden van materialen. Dat begint de spuitgaten uit te lopen. Verder nog een puntje: ik kreeg nu een nogal wat kleine leenauto mee. Het zou wel zo prettig zijn als de leenauto een beetje in lijn is met de auto die gerepareerd moet worden. Nu was het voor mij wat proppen met zaken die ik dagelijks mee moet nemen. Maar nogmaals, geen kwaad wordt over dit bedrijf, ik ben hartstikke tevreden! Nu nog hopen dat het Waarborgfonds bijdraagt aan het schadebedrag.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
9
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Zeer goed
Soepel