Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden7971 ervaringen gevonden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Belangrijk is om verwarring te voorkomen dat meldingen voor het ophalen van de auto na reparatie niet van elkaar verschillen. De telefonische melding kwam om 11.30. Uur en het sms EN de e-mail gaven beide aan dat ik de auto om 16.30 kon ophalen. Hier zit 5 uur tussen wat voor als klant zeer verwarrend werkte. Afstemming op onderlinge communicatie lijkt mij aan te bevelen.
Prima, goed overleg en meedenken vanuit de klant!
Heel goed komen afspraken na
Vlotte afhandeling Leenauto terbeschikkingstelling
Goede service en uitleg.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Toen ik binnen kwam ben ik vriendelijk geholpen, kopje koffie tijdens het wachten. Reparatie is van wat ik kan zien, snel op gelost. Dank u