Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden7938 ervaringen gevonden
Het enige wat niet goed ging was de voorlichting over de duur van de reparatie, die bleek een dag langer te zijn dan verwacht. Communicatie was dus niet helemaal top. Verder zou ik het systeem van vol afleveren veranderen in een systeem waarbij je zelf eerst moet gaan tanken zodat iedereen hetzelfde lan hebben. De auto had al 43 km gereden wat ongeveer al 6 euro aan benzien kost.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Alles keurig volgens afspraak. Bovendien werd de auto schoon opgeleverd.
Prima service, werkzaamheden goed uitgevoerd, klantvriendelijk en goede communicatie.
Voel me gehoord, serieus genomen
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Service
Ondanks de vervelende schade, is het bij Boekhorst vakkundig opgelost Ook de communicatie verliep prima Kan schadebedrijf Boekhorst zeker aanbevelen bij schade aan je auto
auto glansde weer als nieuw
Vriendelijk personeel en heel goed en snel geholpen. De auto ziet er weer super netjes uit. Schade is nooit leuk maar als je hem zo netjes weer terug krijgt is dat dan toch wel een geluksmomentje 🤩