Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden9.726 ervaringen gevonden
Klasse een fantastisch bedrijf
Dat laat ik graag aan u over want ik kan niet in de portemonnee van ABS kijken. Ik denk namelijk dat er iemand extra moet komen om de telefoontjes van klanten aan te nemen. Of zorg voor de "terugbel" mogelijkheid. Klanten die niet langer willen wachten spreken hun naam/telefoonnummer in en die worden dan in d loop van de dag (in ieder geval zo snel als mogelijk) door ABS terug gebeld.
Goede communicatie en gemaakte afspraken nagekomen .
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Heel goed en snel geholpen
Onze Journey is fantastisch gerepareerd, hij ziet er weer als nieuw uit. Onze hartelijke dank hiervoor. Bij een eventuele volgende schade komen we plezier weer bij u terug. Met vriendelijke groeten Fam Smit uit Spijkenisse
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
keurig bedrijf ,vriendelijke medewerkers, en een hoog gehalte Service, met een hoofdletter S, goede afspraken die ook nagekomen worden, geweldig geholpen op alle vlakken
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Zeer klantvriendelijke medewerkers, dit is kwaliteitsservice zoals ik verwacht Het begint en eindigt met hoe je klant behandelt en toespreekt. De uitgevoerde werkzaamheden waren zeer goed en snel zodra de onderdelen binnen waren. Efficiënte organisatie, dank voor de leenauto. En nadat ik de auto had opgehaald kreeg ik vriendelijk een belletje dat ik iets had laten liggen in de leenauto. Dank aan alle medewerkers!