Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden112 ervaringen gevonden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Voor de eerste keer met ABS Nieuwegein gewerkt als particulier met schade. Prima afhandeling, afspraken nagekomen en vriendelijkheid personeel is goed merkbaar. Een verbeterpunt is de telefonische bereikbaarheid in de ochtend tussen 8.00 en 9.30. Wellicht is een piekopvang aan mogelijk.
Prijstechnisch erg goed!
Kwam voor lakschade aan mijn tesla model 3 LR. Ik werd Telefonisch en aan de balie goed geholpen met al mijn vragen. Dit was fijn aangezien ik nog geen verstand had van de gang van zaken omtrent autoschade. Als vervangende auto een model Y LR meegekregen. De volgende dag was de model 3 weer zo goed als nieuw. Zowel de buitenkant als de binnenkant was schoongemaakt.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Schade is nooit leuk. Maar ABS autoherstel heeft het voor mij zeer snel en vakkundig opgelost. Chapeau!
Zeer klantvriendelijk en punctueel, leveren uitstekend werk zodat de auto er weer als nieuw uitziet. Bijzonder prettige ervaring!
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Bij het opnemen van de schade was een foutje in mijn mailadres ontstaan. Hierdoor was het onduidelijk of de afspraak door ging, aangezien ik niks meer had gehoord. Misschien wel goed om in het vervolg een mail en sms te versturen, dan klanten altijd op de hoogte zijn.









