Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden123 ervaringen gevonden
Bij het opnemen van de schade was een foutje in mijn mailadres ontstaan. Hierdoor was het onduidelijk of de afspraak door ging, aangezien ik niks meer had gehoord. Misschien wel goed om in het vervolg een mail en sms te versturen, dan klanten altijd op de hoogte zijn.
Het proces liep gewoon heel soepel. Erg klantvriendelijk, en de auto is niet alleen herstelt, maar ook nog eens helemaal schoon afgeleverd.
Top service. Alleen wat ik minder vindt is dat ik nog moet terug komen voor een onderdeel van mijn raam waardoor ik hem nog niet kon openen. Werd daar achteraf nog over gebeld. Gelukkig dat ik nog niet mijn raam had geopend. Vind het jammer dat de receptie dame me dat niet kon doorgeven. Ivm sluitingstijd was er wat haast waardoor ze het niet doorhad of niet wist. een van de Back office medewerkers heeft me teruggebeld daarover. Chapeu daarvoor, voor de volgende keer wacht ik liever wat langer dat het goed is dan weer terug kom voor een 2de reparatie.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Hebben verstand van zaken
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Goede planning,aardige mensen,super netjes gemaakt. Top bedrijf
De beoordeling via foto's is, na meerdere pogingen, niet gelukt. Daarom moest er eerst een fysieke beoordeling plaatsvinden. Dit proces zou beter kunnen. Klantvriendelijkheid, service, medewerkers, reparatie duur en een de netheid van de auto na reparatie zijn top.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.









