Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden7844 ervaringen gevonden
Perfect en duidelijke communicatie
Alles keurig gerepareerd en auto netjes schoon weer afgeleverd
Op alle vlakken was het meer dan goed
Keurige communicatie en flexibele behandeling. Alles goed opgelost
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Ben zeer tevreden met de reperatie, zal iedereen aanbevelen.
Ha alle ruimte en kreeg goed advies omtrent de uit te voeren werkzaamheden
Bij voorbaat is de hele operatie met mij doorgenomen
Auto ziet er weer als nieuw uit, echter . . . . communicatie kan zeker beter! - aanmelding schade is niet goed gegaan. Mail suggereert iets anders: Gelukt! 👍 De schadefoto’s zijn door ons ontvangen en daarmee is jouw schademelding compleet! Het dossier wordt nu naar de gekozen vestiging verzonden. Zij zullen binnen drie werkdagen contact opnemen om de melding samen door te nemen. Echter . . . . niks gehoord van gekozen vestiging en schademelding is/was niet doorgestuurd naar vestiging. - mail over aflevering auto na reparatie idem (mail ontvangen 27-10-2025 09:03 uur): Beste heer/mevrouw, Zoals met u afgesproken is uw voertuig gereed. Uw voertuig kunt u op 28-10-2025 om 09:00 uur bij onze vestiging op Schouwberg 55, 6042 EW Roermond ophalen. Echter . . . . . ben gebeld dat auto al 27-10-2025 opgehaald kon worden.
Prima duidelijke uitleg over afhandeling van de schade en zeer klantvriendelijk . En afspraken zijn afspraken ..hou ik van !









