Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden7817 ervaringen gevonden
? Geen verbeteringen zo ik weet.
Geen verbeterpunten
Er wordt 3 keer gevraagd om feedback te geven. Ik de ontvangstruimte word hé aan gespoord om ook een 10 te geven. In de papieren die je meekrijgt in een zwaar geplastificeerde papieren map wordt gevraagd om via een qr code feedback te geven en nu voor de derde keer per mail. Overigens weet ik niet bij in welke container ik die zwaar geplastificeerde map kwijt kan.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Super netjes en komen zeer zeker afspraken na niets verbeteren perfect alles geregeld
Zeer goede service
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Vlotte service en geen valse beloften. Afspraken worden nagekomen. Vervangend voertuig is helaas iets kleiner dan mijn eigen voertuig, maar dit kan ook in opdracht zijn van leasemaatschappij. De eigen wagen na reparatie met schoon interieur en exterieur in ontvangst mogen nemen.
mooi bedrijf denk met je mee auto netjes gerepareerd en mooi schoon afgeleverd









