Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden7834 ervaringen gevonden
Auto ziet er weer als nieuw uit, echter . . . . communicatie kan zeker beter! - aanmelding schade is niet goed gegaan. Mail suggereert iets anders: Gelukt! 👍 De schadefoto’s zijn door ons ontvangen en daarmee is jouw schademelding compleet! Het dossier wordt nu naar de gekozen vestiging verzonden. Zij zullen binnen drie werkdagen contact opnemen om de melding samen door te nemen. Echter . . . . niks gehoord van gekozen vestiging en schademelding is/was niet doorgestuurd naar vestiging. - mail over aflevering auto na reparatie idem (mail ontvangen 27-10-2025 09:03 uur): Beste heer/mevrouw, Zoals met u afgesproken is uw voertuig gereed. Uw voertuig kunt u op 28-10-2025 om 09:00 uur bij onze vestiging op Schouwberg 55, 6042 EW Roermond ophalen. Echter . . . . . ben gebeld dat auto al 27-10-2025 opgehaald kon worden.
Prima duidelijke uitleg over afhandeling van de schade en zeer klantvriendelijk . En afspraken zijn afspraken ..hou ik van !
Auto is weer helemaal netjes, ziet er weer als nieuw uit!
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Ik ben zeer tevreden over de service. Mijn auto is perfect hersteld, tot in de kleinste details. Wat mij vooral opviel, is de uitstekende klantgerichtheid – ik werd vriendelijk geholpen, goed op de hoogte gehouden van de voortgang, en er werd echt meegedacht. De combinatie van vakmanschap en klanttevredenheid maakt dit bedrijf voor mij een absolute aanrader. Complimenten aan het hele team!
Geen min punten te bedenken.









