Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden384 ervaringen gevonden
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Super
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Super professioneel schade opgenomen, hersteld en afgeleverd.
Vriendelijk personeel,vakkundig gerepareerd en de auto ook nog eens schoon afgewerkt.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Goed bereikbaar voor vragen, ook telefonisch iedere keer zeer vriendelijke te woord gestaan. (Bijna Amerikaans) Uitgevoerde werkzaamheden daarnaast ook zeer keurig en netjes. En als klap op de vuurpijl een auto alsof ie uit de showroom komt rijden!
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Ik heb schade opgelopen aan mijn Tesla nadat de spiegels waren gestolen (door de sleepdienst veroorzaakt). Alle keren dat ik gebeld heb ben ik uiterst vriendelijk te woord gestaan. De medewerkers aan de telefoon gaven soms aan dat het druk was aan de balie, maar als klant merk ik op dat ik steeds (ondanks de drukte) uiterst vriendelijk en behulpzaam te woord ben gestaan. De inschatting dat het lang kon duren voordat mijn auto hersteld kon worden kwam voort uit de schade aan de voorkant en de drukte. Toch werd ik na deze mededeling nog dezelfde dag teruggebeld met de mededeling dat ze mijn auto op de brug gezet hadden om een nog betere inschatting te kunnen maken van de hersteltijd. Het bleek mee te vallen (de schade achter de bumper). Over het vervolg van de schade afhandeling ben ik goed op de hoogte gehouden en binnen 2 weken heb ik mijn auto weer terug. Heel fijn. En een zeldzaam positieve ervaring op de manier waar ABS Haans mij op de hoogte gehouden heeft. Schade is nooit leuk, maar deze ervaring maakt dat ik ervaar dat er alles aan gedaan is om de klant centraal te zetten. TOP SERVICE!! Dank jullie wel hiervoor.
Top