Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden156 ervaringen gevonden
Voor vervangen van autoruit (barst in) kwam ik bij ABS Hoogvliet in mijn woonplaats terecht. Ik kende deze zaak alleen van naam. In eerste telefonisch contact meteen al zeer prettig en praktisch vervolg door medewerkster Dagmar. Kreeg meteen een afspraak voor een intake. Bj die intake nam medewerkster aan de auto nauwkeurig alle gegevens op en een foto, daarna binnen tevens op haar advies meegenomen verzekeringspapieren en kentekencard. In de dagen daarna werd door haar, achter de schermen, alles tevoren bij mijn verzekeraar ingediend/aangevraagd. En alvast in principe een reparatiedatum ingepland. Vervolgens kreeg ik al snel, zoals afgesproken, van haar bericht over de reactie van mijn verzekeraar. Ik bofte, mijn (voordelige!) WA-PLUS polis bij FBTO gaf toestemming/dekte volledige vervanging van de ruit, en dit zonder eigen risico/bijdrage! Waarna op de afgesproken reparatie-dag alles binnen op deze ABS-locatie binnen een paar uur gefixed werd. Van alles werd ik via mail en/of telefoon door deze Dagmar op de hoogte gehouden. Kreeg via haar van een opgeroepen aanwezige monteur ook nog even wat nuttige adviezen over een lekkage aan de ruiten van mijn panoramadak. Alles werd en wordt goed en volgens afspraak geregeld, zelfs de afwikkeling met de verzekering; kon de gerepareerde auto 's middags zo weer meenemen! Service op zijn best, EN vriendelijk EN behulpzaam EN stipt. En ook nog eens goede koffie.... Hulde voor ABS Hoogvliet en deze Dagmar! Robert van de Water uit Oud-Beijerland
super geholpen, auto was binnen een week klaar top gerepareerd enhij is helemaal schoon en netjes afgeleverd.
Prima bedrijf
vriendelijk en servicegericht team. schade is mooi hersteld + auto is gewassen afgeleverd. Ik ben zeer tevreden !
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Het zou fijn zijn om voor een strander ook een auto beschikbaar te hebben. Maar ik kan me ook voorstellen dat dat financieel wellicht niet haalbaar is. Ik ben wel blij geweest met de auto's die ik heb mogen gebruiken.
De aanpak van de schademelding, de info betreffende de reparatie, aanbod leenauto en communicatie
Zeer vriendelijke werknemers
zeer te vreden
Was verbaasd over de efficiëntie manier waarop alles geregeld werd