Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden107 ervaringen gevonden
Communicatie over schade aan voorkant auto lukte niet telefonisch omdat ik op vakantie in het buitenland was. Had ook per mail kunnen gebeuren, ik had mijn mailadres opgegeven. Nu is een deel van de schade (1 schadegeval) niet hersteld. Ik begrijp hoe het gegaan is, maar verbeterpunt kan zijn: alle communicatiekanalen benutten dus telefoon, sms, app en e-mail.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Lange wachttijd en niet alle medewerkers communiceren even duidelijk, maar uiteindelijk is het herstel goed uitgevoerd
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Dank voor de keurige afhandeling. Auto is weer als nieuw.
Super vriendelijk ontvangen door de aardige receptioniste! Leenauto stond al klaar en kon mn auto ‘s middags al weer omruilen! De auto was zelfs nog mooi gewassen en uitgezogen van binnen. Complimenten, erg blij met de snelle service en afhandeling!
Vriendelijk, snel, duidelijke communicatie. Ben heel tevreden!
Via een app dat de klant kan zien hoe ver ze zijn met de auto en wat ze hebben gedaan
Ik ben heel erg tevreden met hoe ze mijn bus hebben gerepareerd en schoon hebben op geleverd. Dan nog de klant vriendelijkheid wat ook echt top was. Alleen 1 min puntje dat was de wacht tijd, maar ja als ze zo goed zijn begrijp ik wel dat de wacht tijden wat langer zijn… maar heel veel reapect.😉👊🏻💪🏻een dikke 10. Mvg Bjorn van Nes