Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden178 ervaringen gevonden
Alles netjes uitgevoerd
no nonsens benadering, leenauto bij reparatie, advies en uitleg en reparatie duur! klant vriendelijkheid mag men zich een medaille voor opsteken , paar keer bij grote fa. afgesnauwd, waren me ook meteen kwijt als klant! dit als voorbeeld opgeschreven hoe belangrijk dit onderdeel is, dus niet alleen in de horeca branche / bedrijfstak
Zeer goed geholpen. AUTO mooi afgewerkt. Collega's aan de balie,stonden ons goed te woord.
Zeer tevreden, heel fijn geholpen.
Bedrijf en personeel vakbekwaam had niet anders verwacht al meerdere goeie berichten van gehoord compliment voor het bedrijf ga zo door.
we kregen de auto vakkundig hersteld na een dag al terug. Ook nog gepoetst , als nieuw. De medewerkers waren uiterst vriendelijk. Wij kunnen het bedrijf aan iedereen aanbevelen.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
10
Ik zou niet weten wat
Mijn auto was niet geheel afgetankt toen ik hem kreeg ( dankzij de laatste gebruiker ). Toen ik namelijk thuis was ( 2 km ) was al een blokje van de benzine meter “weg”. Na 120 km gereden te hebben en na 10 liter tanken was de tank nog niet vol ( de Aygo zou dus 1:12 gereden hebben ……..). De medewerker van ABS wilde me vervolgens geld hiervoor geven. Natuurlijk hoefde dit niet / wilde ik dit niet maar wat een topservice, dat maak je zelden mee. Toppers bij ABC. 😊👍