Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden195 ervaringen gevonden
Ik zie een verbeterpuntje voor de Oostendorp groep. (dit is ABS overstijgend) Ik heb aansluitend aan de herstelwerkzaamheden mijn auto een onderhoudsbeurt laten geven bij de buurman (ook Oostendorp groep). Het was niet te regelen om de leenauto een dag langer te houden waardoor ik als klant de leenauto moest terugbrengen om de huurauto (voor een dag) op te halen. Klantvriendelijk zou het zijn indien voor dergelijke gevallen de klant een reisbeweging wordt bespaard en dit intern binnen de Oostendorp groep administratief wordt geregeld.
Heb bevestigd gekregen dat een klantgerichte attitude hoog in het vaandel staat. De medewerkers hebben een luisterend oor en beschikken over een empathisch vermogen.
Netjes alles op gelost
De auto was weer top in order, moesten wel 4 maanden wachten vanwege de drukte.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Sinds 1986 klant zegt denk ik genoeg.Nog steeds tevreden.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Zelf ben ik salestrainer en ben ik elke dag bezig met het trainen van mensen rondom klantverwachtingen managen en first time fixed. Jullie doen echt wat jullie zeggen. En waar ik dan helemaal blij van word, is dat ik als kers op de taart een kerstbal in mijn mini kleur. Het is misschien een klein ding, maar je onderscheidt je er mee. Blijf zo doorgaan! Ik zal jullie dan ook blijven aanbevelen, maar dit ook vertellen aan de adviseurs van Univé, dat wij een samenwerking hebben met een top schadeherstel bedrijf! Fijne dagen toegewenst.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Een prima ervaring zonder hindernissen.