Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden141 ervaringen gevonden
Prima geholpen en keurig afgeleverd
Buiten de andere opmerkingen kregen wij verder geen informatie over de gerepareerde schade, waardoor wij niet kunnen beoordelen of de duur van de reparatie in verhouding stond tot de reparatie zelf. Verder constateerden wij de ochtend na de reparatie een beschadiging aan de achterbumper, die er volgens ons niet was. Wij begrijpen dat wij dit niet kunnen aantonen en hard maken. Ik begrijp niet dat het onderdeel na 2,5 maand er niet was. Verder denk ik dat enige voorlichting over de verrichte reparatie wel nodig is. Volgens ons moest er niets gespoten worden en was de schade hoofdzakelijk gekomen door geprutst van de sleepauto en niet van een aanrijding. 4 dagen is dan wel lang voor een reparatie.
Vakwerk.
Ik ben tevreden over mijn autoreparatie en vriendelijke medewerkers en de auto is mooi schoon opgeleverd.
Aangeven indien mogelijk hoe lang de reparatie zal gaan duren
Prima hersteld
Goede service en mooi hersteld
Netjes gedaan en sneller klaar dan verwacht
Hoewel ik meer dan tevreden bent over de kwaliteit en vakkundigheid van de reparatie. En de als service van extra werkzaamheden. (Het plaatsen van de wielranden). wil ik u toch even op de hoogte brengen van het het volgende. Mijn auto is voorzien van een extra schakelaar die mits goed gebruikt mijn auto in een soort van Track mode. Als deze wordt gebruikt heeft de auto oa het maximale (Mapping) aan PK's. Ook gaat er een klep op in het uitlaatsysteem (met de nodige geluidsniveau) Dit alles lijk mij niet wenselijk met een koude motor en in een krappen werkplaats. Dit zal veel geluids overlast hebben geven. Ik heb er geen probleem mee dat deze schakelaar (optie track-mode) is gebruikt. Maar ze hadden deze mode ook uit moeten zetten. Daar zijn wel wat handelingen voor nodig.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.