Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden7919 ervaringen gevonden
Snel en vakkundig geholpen. Prettige mensen die alle tijd nemen om de reparatie toe te lichten
Klant vriendelijk vakkundig zorgvuldig
De auto was van buiten schoon toen ik hem ophaalde! Thanks!
niets veranderen
Snel en professioneel, alles voor me geregeld met verzekering dus zo ook lekker simpel.
Je wordt er gewoon goed geholpen, men denkt met je mee om het toch (ondanks de schade) zo comfortabel mogelijk te laten verlopen allemaal.
Gewoon houden zo
Goede en vriendelijke uitleg gehad over reparatie, voertuig schoon opgeleverd. Zeer tevreden over uitgevoerde werkzaamheden.
Ben zeer tevreden hoe de schade is gemaakt
Gaat prima zo









