ABS Autoherstel Kaspers en Lotte Groep
3 vestigingen in NederlandErvaringen bij ABS Autoherstel Kaspers en Lotte Groep
-
10.0
Het is jammer dat ik maar 1 antwoord kan geven op de vragen, ik vind namelijk alles super en ook het personeel is super klantvriendelijk.
-
10.0
prima werk
-
8.0
Ik tankte de auto volledig af, zonder goed op te letten. Bleek gemiddeld 1:10 gereden te hebben, wat me erg sterk lijkt... Conclusie, de auto was eerder niet volledig afgetankt. Parkeerschijf ontbrak, lastig parkeren helaas. Wordt misschien te vaak geleend..... Misschien er heel groot opzetten dat het van ABS herstel is....
-
9.0
Prachtig herstel van de schade. Prima vervangende auto. Snel en efficiƫnt.
-
10.0









