Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden7943 ervaringen gevonden
Vriendelijke medewerkers en de werkzaamheden volgens opgave uitgevoerd, ook de fotoreportage van de werkzaamheden was overtuigend.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
bekijken hoe je ondanks drukte toch een bruikbare inschatting kunt bieden aan de klant van wanneer de schade is hersteld Anders wacht je een hele tijd bij de telefoon tot je wórdt gebeld,
snel, vakkundig, servicegericht
Een aanrader voor iedereen die goede autoschadeherstel zoekt! Na mijn ervaring met ABS Autoherstel Den Elzen kan ik dit bedrijf van harte aanbevelen. Vanaf het eerste contact voelde ik me als klant echt gezien en goed geholpen. Het team denkt actief mee, schakelt snel en communiceert helder, precies wat je nodig hebt als je auto beschadigd is en gerepareerd moet worden. Maar wat me écht positief verraste, was de oplevering. Bij het ophalen na de reparatie werd mijn auto ook nog eens schoon teruggegeven. Dat kleine extra gebaar zegt veel over hoe dit bedrijf naar klantenservice kijkt. Kortom: professioneel, betrokken en met een warm hart voor de klant!
Professioneel en adequaat geholpen. Vriendelijke medewerkers, prima en duidelijke info bij oplevering. Werkzaamheden prima uitgevoerd conform afspraak.
Alles soepel verlopen, met mooi resultaat
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De leenauto had geen e-pedal functie of afremmen op de motor zoals ik bij mijn EV gewend ben. Dat kan voor gevaarlijke situaties zorgen. Graag vantevoren melden, dan zoek ik een andere oplossing zoals een fiets of lopen.
Alles oké. Goed geholpen en briendelijk personeel. Schade in 1 dag opgelost omdat we naar het buitenland moesten.









