Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden7935 ervaringen gevonden
Ik heb m’n auto in tijden niet zo zien glimmen! Werd er helemaal blij van! Geweldige service en de intake en afhandeling waren echt super. Medewerkers zijn uitermate vriendelijk en communiceren duidelijk. Gaat zo voort!
Echt geen opmerkingen
Vriendelijk personeel, afspraak nagekomen, keurig geholpen. Voertuig keurig netjes afgeleverd.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Goed op de hoogte gehouden van de vorderingen , duidelijke communicatie, vakbekwaam personeel, werkzaamheden goed uitgevoerd. Auto netjes schoon terug gekregen.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Vriendelijk personeel en receptie. Snel geholpen Professioneel opgeleverd
Vriendelijke en duidelijke instructies. Afspraken prima nagekomen. Reparatie vakkundig uitgevoerd.









