Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden7946 ervaringen gevonden
Gewoon helemaal top๐๐๐
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Ik zou geen minpunten op kunnen noemen. Ik was verrast dat er ook nog bedrijven zijn waar het personeel allemaal vriendelijk is en er echt zin in heeft. Het schadeherstel ziet er goed uit.
Wij zijn over alles dik tevreden
Uiterst correct behandeld, professioneel
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Vriendelijk en vakbekwaam
Goede service, denken goed mee, werken precies. Vriendelijk personeel.
Vooral zo doorgaan.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.









