Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden7939 ervaringen gevonden
Ik vond de medewerker erg correct en mijn schade is heel goed uitgevoerd. De auto is ook schoon afgeleverd. Een pluim voor dit bedrijf. Ik ben erg tevreden. Nogmaals bedankt voor deze service.
Check je mail/sms voordat je iets verstuurd.
Vriendelijke en vlotte communicatie. Professioneel en vakkundig herstel.
Heel empathisch personeel. Was best heftig wat ik meemaakte
Duidelijke uitleg! Snel geholpen en heel vriendelijk! Professionels aan het werk!
Ik vind de auto keurig hersteld en ook binnen een goede tijd . Ook vind ik dat de auto netjes schoon is opgeleverd
Ik vind dat de schade van mijn auto vakkundig gedaan is. Weer als nieuw.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Over het algemeen netjes behandeld. Eén verbeterpunt is de communicatie. De auto was een week later klaar dan verwacht. Helaas was ik in de tussentijd niet op de hoogte gehouden.
Gewoon een top bedrijf. Vriendelijk en vakkundig.









