Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden7919 ervaringen gevonden
Aardige medewerkers, goede communicatie, vakwerk geleverd binnen de afgesproken
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Alles was tot in de puntjes geregeld
Jammer dat je maar één onderdeel mag kiezen. Op alle onderdelen scoorde De Haan uitstekend: onze auto is snel gerepareerd, keurig schoon opgeleverd, de leenauto was prima en de communicatie verliep prettig. Dat is allemaal heel fijn na een aanrijding wat toch een stressvolle gebeurtenis is!
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Auto is vakkundig gerepareerd, blij mee.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Donderdag brengen en op zaterdag klaar, hoe snel wil je het hebben. TOP
Er is actief gehandeld om onze auto gerepareerd te krijgen vóór onze vakantie. Over de status van een moeilijk op tijd te leveren onderdeel werden we goed geïnformeerd.
efficiente en deskundige afwikkeling van mijn schade









