Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden7943 ervaringen gevonden
Geen opmerkingen
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Duidelijk in afspraken, zeer klantvriendelijk.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Prima service, zo doorgaan
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De medewerkers van ABS zijn allemaal goed in wat ze doen. Dit geldt zowel voor de receptie als de werkplaats. Afspraken worden nagekomen en er heerst alrijd een goede sfeer ( als ik er ben in ieder geval ). Ook denken ze mee bij het oplossen van problemen en geven goede adviezen.
goed
Jammer dat je iedere keer een keuze moet maken en niet meerdere antwoorden kan invullen!!
Vriendelijk personeel, leenauto waarvoor je alleen de gereden benzine hoeft te betalen, snelle reparatie









