Ervaringen
Wat klanten van onze vestigingen vinden7926 ervaringen gevonden
Ik werd heel vakkundig geholpen en er snel geantwoord
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Goed bereikbaar en heel behulpzaam personeel
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Gezellig bedrijf. Leuke medewerkers in voor een grapje maar zeker ook goed werk afleveren.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
De klant heeft geen reactie achtergelaten.
Zoals ik al ter plekke had gezegd: de auto ziet er beter uit dan voor de schade. Het enige minpuntje is dat dit onderzoekje kennelijk nodig is. Als ik het bovenstaande al mondeling zeg tegen je collega dan moet dat voldoende zijn. Een extra onderzoek is dan alleen irritant.
Vakkundig herstel en goede









